Allaha şükür ,Allaha iman ve Allaha teslimiyet

27 Ocak 2015 Salı

Bu üç kavramın yazımla ne ilgisi var derseniz ,hastalığım boyunca bu üç kavramdan güç aldım
Allaha şükür varsa Allahla olmak vardır Allahla olmak varsa zaten sorun kalmamıştır bana göre
Allaha imansa dinimizce baş koşuldur ona şartsız iman etmek ve inanmak herşeyin başında gelir ,düşünürsek bizi yaratan birileri olmalı hani derler ya inanmayanlar ya da inanamayanlar diyeyim ,nerde peki Allah ?
Allah hep bizimle ,bizi kim yarattı bu vücudu kim bu şekli verdi bu nizami organları ve nizami sistemi kim yarattı bunları düşününce bir yaradanın varlığı yani var olması gerektiği sonucu çıkar ortaya o nedenledir ki Elhamdülillah inanıyorum ve inanılması gerektiğine de inanıyorum.Dilerim herkes Müslümanlığı yaşar ve tadını alır ,
Allaha teslimiyet varsa kadere de inanç vardır ve başımıza gelebilecek her olumsuzluğun aslında bir sınav ve bu dünyanın sadece bir geçiş yeri olduğuna inanmak gerekiyor,teslimiyet ancak o şekilde mümkündür
Belki günü gelir bu sözlerim ardımda kalır ve ben ya bu hastalıktan yada ecelle veya başka bir hastalıkla ne şekilde olursa olsun elbette öleceğim,bunu karamsar bir ruhla söylemiyorum asla yanlış anlaşılmasın bunu tamamen bir teslimiyet ve kavuşma olarak görüyorum
o nedenledir ki bu satırları yazarken kendi düşüncelerimi aktarabilmiş olmaktan çok mutluyum

Gelelim tedavime;29 ocak 2015 de muayenem var ,yaklaşık 10 gün oldu tedavim biteli bu süreçde bol bol dinleniyorum ve yürüyüş yapmaya çalışıyorum ve tabiki zevk aldığım şeyleri yapmaya çalışıyorum
Sanırım pet-ct çekilecek veya kolonoskopi Allahımdan dileğim beni yarattığı şekilde tertemiz etmesi
Şükürler olsun bugunüme rahatım ve sağlıklıyım insan daha ne bekler ki hayattan
Selam ve dua ile ....

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog contents © Anlatacak çok şey var istanbul 2010. Blogger Theme by Nymphont.